elifkktg Merhabalar Kayseri şehir hastanesinde sezeryanla doğum yapacağım ama tereddütlerim var.hastane hakkında hiç bilgim yok tecrübeli annelerim süreç nasıl işliyor bilgisi olan yazabilir mi
yigitinannesiiiii elifkktg bende orda yapıcam doğumu sezeryan olacağı içinde içim ekstra rahat kuzenim orda asistan kesinlikle gelmelisin dedi sezeryan ekibi çok iyi vs diye süreç olarak nasıl ilerliyor bilmiyorum ama geçen bi arkadaşta doğum yaptı baya memnun kalmış
elifkktg yigitinannesiiiii normal doğum olsa pek korkum olmayacak ama sezaryen olunca biraz tedirginim.İlk doğum özel de olmuştu çok komforluydu.Doktorunuz kim ben Mehmet copuroglu na gidiyorum
Sila199 @elifkktg ben orda sezeryan doğum yaptım 34 gün oldu temziliği felan güzeldi hemşireler olsun iyiydi Ameliyat ekibi felanda güzeldi sadece anestezi yparken iğne baya ağrıtti oda şans işi heralde
elifkktg Sila199 Tam uyutma yok demi .Ben tam uyumak istemiyorum ama belden de zor uyuşturulmustum ilk doğumda.Birde kaç gün kalınıyor hastanede
yigitinannesiiiii elifkktg aaa bende ona gidiyorum çok iyi ya ben beğeniyorum mehmet hocanın ilgisi vs benim ilk sezeryan dikişim böyle kızarık ve kabarıklık var ben demeden o kendisi dedi senin şu ilk dikişinide düzelticem felan diye inşallah hayırlısıyla doğruruz sağ salim şekilde☺️
Sila199 @elifkktg ben bir gün yattim ertesi gün çıkardı doktor yer yoktu fazla ytrmadi belden uyusttyorlar tam uyutmyorlar
elifkktg Sila199 bir gün kalinmasina sevindim inşallah kalmamızı gerektiren bir durum olmaz. sütüm gelmezse hemen bekliyorlar mi yoksa mama veriyorlar mi
elifkktg yigitinannesiiiii Enerjisi güler yüzü gerçekten çok rahatlaticiydi.Neden bilmiyorum ama ben çok korkuyorum bu kez o yüzden doktorun tavrı çok önemliydi benim için.1kere gittim çok memnun kaldım kendisinde devam edeceğim zaten doğuma çok az kaldı. inşallah sağlıkla bebeğimizi kucağımıza alırız
Sila199 @elifkktg mama vermiyorlar benim bebek gece çok ağladi sütum yetmiyor die annemi gönderdim hemşirelerin yanına vermediler gelip baktılar sütun yeter senin ona dediler