Kizlar merhaba şeker ölçümü yapıyorum diyetisyenle besleniyorum şekerim yüksek çıktığı için yüklemede evde olctuklerimde açlık iyi 71-72 civarı ama tokluk 150_160 civarı çıkıyor diyet listesine harfiyen uyuyorum ama düşmüyor bir türlü ilk günüm bugün zamanla duzelirmi yoksa insülinemi başlatırlar bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz