Kızlar dün kasıntı ve yanma sikayetiyle doktora gittim ve oda enfeksiyon varmi diye alttan muayne etti bebege de bakti gayet iyi guzel hersey dedi fakat dun ve bugun bir kac kere acik kahve lekelenmelerim oldu simdi vajinal progestan aldim ve uzandim muayne sonrasi normal mi acaba bu lekelenmeler ? 10+3 haftaligim bu arada