Buseliiiiiiiii Merhaba 5 haftalığım gittim doktora kese göründü 10 gün sonra gel bebeğe bakalım dedi yaşayan var mı ?
Seritufi Buseliiiiiiiii geçen hafta çarşamba günü 5+5 te gittim bende doktora keseyi gördük. 10 gün sonra görüşelim kalp atışını duymak için diye bilgi verdi. Kendimde hemşireyim. Riske atmamak için tam zamanında çağırıyorlar kalp atışını direk duyabilelim diye :) Sağ sağlim kucağınıza almanız dileğiyle 🌸
Gul1402 Buseliiiiiiiii ayni şeyi bana da dediler. 5+5 de gittim kese gorundu 10 gun sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi ben 2 hafta sonra gittim kalp atisini da duyduk.
Fatmanurr94 Buseliiiiiiiii önelikle hayirlu ugurlu olsun, saglik ile alin kucaginiza Insallah💕 Kesenin icinde yolk sac varmiydi, yani ikinci kese. Bende bugün gittim kese gözüktü git 2 hafta sonra gel dedi ama halen yolk sac yok dedi🥺
Sevda_kygszz Buseliiiiiiiii bende de bu sekilde olmustu kese var bebek yok denildi sonrasinda gittigimde 8+5 de hem bebegi hem de kalbini duymustum suan 26+1 olduk