teda 33 cu haftadayizzzz ve uyku diye bisi kalmadiiii 🥺 surekli uyanmalar Lavboya gitmeler sizlerde de böyle mi
20nisan teda bende 30+4 sağa dön sola dön uyuyamıyorum kafayı yicem daralıyorum yatakta neden acaba ya ☹️
Damlaaaa teda ayni durumdayim 33 haftaligim wcye gitmekten uyanmaktan yoruldum artik.Kotu ruyalarda cabasi kendi aglamama uyandim az once 😔
Rabia06 teda aynen asıl ozaman başliyo ah bide benim 2. Cocugum daha diger kızım 18 aylık 😓 nasıl yapacam napacam rabbim yardımcım olsun bide onun düşüncesiyle yatamiyorum zaten 😏
teda Rabia06 Rabbim yardimciniz olsun hepsi buyuyup gider 3 kardes neguzel tabiki zorluklarii olucaktir illaki ama onlariida atlatirsiniz☺️ Rabbim saglik siyhat versinde gerisi bi sekilde hal olur insallah
Rabia06 teda 2 degl kuzum 2 kardeş olcaklar inşallah 😍😍 ayy orasi öyle tabi ama işte korkular oluyo elinde degil