Balbebek012 Geldi gelecek erken doğuracağım kesin diye diye içimde tuttum çok şükür inşallah zamanında hayırla sağlıkla gelir sizin son kaç 💕💕💕
hhaziran Balbebek012 uygulamaya göre 89 ama sezaryen olacağı için daha erken olur 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
monica50 Balbebek012 son 57 🥳 yarın 32. hafta raporumu alıyorum bugün son iş günüm aşırı keyifliyim az kaldııı
zeynephkn07 @Balbebek012 bende aynen öyleyim birde iki kızdan sonra erkek bebiş sanki bakamazmışım gibi hissettiriyor hala erkek olduğuna inanamıyorum sanki ben 10 bebekte doğursam 10 uda kız olur gibi hissediyordum 😆😆😆😆
Balbebek012 zeynephkn07 ahahhaa çok tatlısın ya 3.bebişten ben de korkmaya başladım ama iyi düşünelim annesi iki bebeğe baktık buna da bakarız inşallah 💕