aysegul_71 Sezaryen Doğumda bele vurulan iğne acıyor mu doğumuma az kaldı ama o iğne beni çok korkutuyor
gokcekocyigiit aysegul_71 kısmetse 3.sezaryen olacağım ve bence hiç acımıyor, tabi herkesin acı eşiği farklı da hissetmedim bile ben, korkmayın, ne kadar sakin olursanız her şey o kadar güzel olur ☺️
hhaziran aysegul_71 ben normal iğneden bile çok korkarım her kan verdiğimde gerim gerim gerilen biriyim inanın o spinal iğne hiç acıtmıyor hissetmiyorsunuz bile