Zmrtmvoffical Oncelikce selamun aleykum Bu benim ilk gebeligim 4aylik hamileyim erkek cocuk ama etrafimdakiler karnin 6aylik gibi duruyor dediginde bira Korku geliyor bana sizce ilk gebeligde bunlar normalmi ve ben cocugumun haraketlerini hissetmiyorum bazilari diyorki bebek 4aylignda haraket edermis bu normalmi sizce🙁🙄
Elifzeynepela Zmrtmvoffical insanları boşver bana da neler neler dediler. Hatta doktorum 3700 dedi . Kızım 3100 doğdu . Tıka kulqklarini . Hamileliğin tadına bak. Keşke bende bakalım bilseydim...
Izlem Zmrtmvoffical mrhb cnm bende 4 aylik hamileyim ama karnım sanki 6 aylik gibi kocaman herkesin vucut yapısına gore degisir tamamen normal
Izlem Zmrtmvoffical benimde ilk hamileligim bende henuz bisey hissetmiyorum ilk gebeliklerde biraz gec hissediliyomus
Rabiayz As canım bende ilk hamileliğimde bunları duydum hiç takılma boşver sağlıklı olsun da bebeğin karnın büyük olsun:) ben oglumda 3 aylıkken hissetmiştim haraketleri suan ikinci hamileliğim 4 aylık kızım olacak zor zar yeni yeni hissediyorum hsraketleri yani herkezde farklı oluyor doktor herşey normal diyorsa kimsenin lafına takılma
Ketilima Rabiayz canım ikinci yada üçüncü gebelikte bebek hareketleri erken hissedilebilir ama ilk gebelikte 20.haftadan sonra hissedilmeye başlanıyor sen içini ferah tut
Popmum Sen hiç kafana takma milleti benim göbeğim şu an 8 aylık gibi duruyor erkek bebek öne doğru gider zaten kız bebek kalçaya doğru.üstelik iç karın genişliğin de azsa benim gibi dik durduğunda ayaklarını bile göremezsin ☺️ bebeği de 18. Haftadan sonra yavaş yavaş artarak hissetmeye başlarsın ama ilk gebelik olduğu için daha geç de hissedebilirsin. Bunları takıp sakın kendini boşa strese sokma ☺️