Selaaam 8. Gün oldu 6. Gün erken gebelik yaptım negatifti içim içime sığmıyor cumartesiye kadar nasıl beklicem bilmiyorum çok merak ediyorum sonucu belirti falanda kalmadı çok hafif göğüs hasasiyeti var gibi sizde durumlar nedir nasıl gecriyorsunuz bu günlerinizi