Aynure27 bende 18+3 günlük hamileyim 2. Gebeliğim önceki bebeğimi doğduktan 3 ay sonra kaybettik maalesef , onda kaçıncı haftada hissettiğimi unuttum ama 2. Gebeliklerde erken hissediliyor dendiği için bende neden hissetmiyorum diye tedirginim açıkçası siz benden de öndeymişsiniz , ama doktor USG ye göre bir tık önde 4-5 gün kadar yani 19 hafta sayılır benimde sanırım inşallah en kısa sürede hissederiz sağlıkla, bu arada cinsiyetten dolayı bir fark olabilirmi acaba sizin bebeklerin cinsiyeti neydi , benim önceki erkekti bu bebeğim göstermedi cinsiyeti detaylı ultrasona kaldı 2 hafta sonra gireceğim nasip olursa