YagmurDaskn
[bilinmeyen] Hastane hastane gezerek 😂😂 ben 3. Gittiğim hastanede doktorumu buldum
FnurGokcan
Canım gittiğim 5.doktora tamam bu dedim😂 deneme yanılma yöntemiyle yani
tazecikanneee
[bilinmeyen] benim doktorumu bulmam 16 hafta aldı 😂 allahım sen karşıma çıkar rast getir diye diye çok şükür buldum 😂 şimdik 36 haftalığız hayırlısını nasip et allahım de
Pinkyy
[bilinmeyen] 10.haftada doktorumu değiştirdim,devlet hastanelerinden tutta sağlık ocağına bile gittim en son artık içimize sinen her sorumuza cevap veren güvendiğimiz bi doktor bulduk..32.haftamız biticek çok şükür
gevezeyazar1
[bilinmeyen] kanın ısınmadıysa değiştir doktor çok önemli gerçekten
gayecee
[bilinmeyen] doktor işinde iyiyse, sorularına cevap veriyorsa eve de yakınsa en iyi doktor o dur bence bnm doktorum da soğuk çok hastası var herkes ona gidiyor evime yakın gereksiz samimiyeti zaten sevmiyorum bebeğimde bir problem var mı yok mu gelişimini iyi takip etsin bence yeter doktora gitmeden önce kafanıza takılan herşeyi not alın gidince tek tek sorun biz sormadan onlarda bilemez sonuçta
Popmum
Doktorumu önce iyi gebelik geçirmiş tecrübeli bir kaç anneye sorarak araştırdım sonrasında da gidip kendi gözlerimle gördüm ilk günden ısındık ve 28+2 oldum hala çok severim aşırı bilgili ve sıcak kanlı sorularıma daima cevap veriyor sabırla ve ne hissettiğimi anlıyor.
Handebl
[bilinmeyen] 6 haftalık hamilelikte bulmak zor ben 35. Haftamda buldum çok şükür canım bu zaman kadar 4 doktor değiştirdim kimse anlamadı beni sandılar ki keyfimden gidiyorum ama doktordan bir elektrik almak lazım bir güven lazım ben 35. Haftam da gittim seher hanıma ve onun konuşması bakışı sıcaklığına güvendim onda doğurcam 36. Haftamdayım
Dnzcngz
[bilinmeyen] Ben şans eseri ilk gidişimde buldum doktorumu. Eşim internetten araştırdı buna gidelim mi sevmezsen bir daha gitmeyiz dedi.nstagramdan stalkladım ve tipini hiç sevmedim ama bir kere gidelim dedim. Ön yargılı olmamak lazımmış. O günden beri aynı doktora gidiyorum ve sşırı seviyorum kendisini. Çünkü çok güleryürzlü, bıkmadan usanmadan sürekli bilgi veriyor, her telefonumuza en geç 3 dk içinde dönüyor. Ve bizi hep rahatlatıyor hiç germiyor.
ValideSultan
[bilinmeyen] benim 2 doktorum var ikisinde arkadaşım biri şıpım yaptırmıyor ama efsane bir kadın diğeri Doğum yaptıracak
Eih92
[bilinmeyen] içinde sinmiyorsa gitme kesinlikle araştır deneme yanılma yapıcak birşey Yok malesef Ülkemiz şartlarında Harika doktor bulmak zor benden sana tavsiye arada devlete de git tek doktora da gitme yani
Svl_bktylmz
[bilinmeyen] kanın ısınmadıysa gitme canım sonuçta birebir sen muhatap olacaksın