Alyadnz33
Alyadnz33 benım şuana kadar öyle bı rıskım olmadı, tarıhıde babasıyla aynı gün olsun dıye istemiştim ama doktorum bıgun dahı kalması çok yararlı çocuk ıcın dedı gene gelısım vs bakarız yolunda olursa tekrar konuşuruz demişti. İlk oğlumda sezeryan planlandı ama açılmam vs olmuştu hemen acıl üç dört gün öncesi alındı planlanandan. O dönem de rıtım bozukluğum vardı kalpte rıske atılmadı normal doğumda durur kalbın dedı. 12 yıl gectı şuan aslında ıyıyım ssvd istiyordum ama rıskler olunca bilmiyorum kafam karısıyo acılmam planlanan öncesi acılma olur yolunda gıderse belkı yaparım kararsızım 😊