Kızlar yumrurta temelli ve poliksitklik over folik asit kullnamak istiyorum ama hem yumurta kalitesi artırıcı kullandım gebe kaldım dedınız marka varmı birde arı sütü eşle kullanın sprem ve yumrurta kalıtesi iyi geliyor diyorlar var mı kulllan bugun almayı düşünüyorum birde keçiboynuzu özü iyi diyorlar eş kullanımı ona ilgi bilgi versenize cok sevirim regl bitti bu ay bunları denemek istiyorum 13 yıldır bekliyorum 2 gebelik kaybım var yoruldum ama denemekten vazgeçmicem Rabbim hepimiz yardımcı olsun inşallah tez zamanda hamiş kalalım❤️❤️