Asliisahnr Kızlar merhaba bugün doktora gittim tam 32 haftalık bebeğim ve 1850 gr doktor biraz kilosu düşük dedi bilmiyorum
Huzurluanne05 Asliisahnr asıl şimdiden sonra alır bebeğiniz kilo yediklerinize biraz dikkat edin haşlanmış yumurta avakado muz süt yoğurt kaşar peyniri bir de yemekten sonra ya oturun ya da 15 20 dakika yatın doktorum bana öyle söylemişti
Qonca652 Asliisahnr bence çok iyi maşallaj benim bebeğim 1500 civarı göbek cevresinde gerilik var kilo alması için uğraşıyorum. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz
Gulsahs Benim doktorum normal demişti benimde o civardaydı şimdi 35+5 haftalığız diyete soktu beni bebek çok kilo alıyor diye birde suyum fazlaymış 😬
mucizegebee 33 haftalıkken gittim 2300 dedi doktor bana,her bebeğin gelişimi farklı ama cinsiyetiniz ne acaba
Barlasmomyy Asliisahnr ne demek daha bugün muayenedeydim üstelik erken doğum riskim de var siz de stres yapmayın benim gibi normalmiş ☺️
bsraaklcyldz 32 de 2300 dedi bana ama şekerim var bebek ödemli dedi doktorum 🥲 300 gr falan ödem gibi ama tam bilemiyorum
monica50 Asliisahnr 31 haftalıkken 1800 gr çıkmıştı yarın 32 oluyoruz rapor almaya gidince tekrar baktırır güncellerim canım
Azraa33 monica50 canım ben özel bir iş yerinde çalışıyorum memur değilim sigortalıyım 32’de çalışabilir raporu almak zorunda mıyız almasak ne olur mesela
monica50 Seymaoztrk27 o da 31′deyken 43 cm çıkmıştı doktor normalden biraz uzun demişti bizim aile dev gibi zaten şaşırmadık