Gizemnur1111 Canım küvezde alınmadı bebeğim Kilosu azdı ama durumu iyiydi pranetüre olarak doğdu 2 kilo birde Tansiyon yüksekliğinden dolayı ciğer geliştirici vuramıyorlar ben iki tane dilaltı hap almıştım aralıklı olarak kendini vermişlerdi yani hastanede yatışım yapılmıştı zaten domalmıştım yani tansiyonum gene yüksek ama çok yüksek değil bebeğim 17.10 altıydı benimki panik stres korku yapma bunlarda daha çok yükselir tansiyon rahatça nefes al sakin olmaya bak baş ağrısı olur sen sakince bekle çok şükür doğum olsa bile haftan az değil güzelim ben şuan 24 haftalığım ve hafiften protein yüksek dua et bana canım son aylarımıda sağlıkla sıkıntısız atlatayım