Deletedmom525 Zuhaltzcn merhaba canım benim tanıdığım dört kişi var orda Doğum yapan memnunlar hepsi dr un kim
Ezgezg Zuhaltzcn evet çok iyi bi doktor kesinlikle tavsiye ediyorum tanıdığım herkes ona gitti çk tatlı adam
Deletedmom525 Zuhaltzcn Önder Ercan’a gidenler hamile henüz doğurmadılar ama memnunlar onlarda kaç haftalıksın
Deletedmom525 Zuhaltzcn doçent zaten kendisi fakülteden vatana geçmiş Doğum u daha tecrübelidir diye düşünüyorum tabi ama her iyi dr her hastasına iyi enerji vermiyo olabilir Doğum u gerçekten güvendiğin bir dr a yaptırmanı öneririm