06haziran Mrwezyn1 açlık yüksek açlık şekerinin max 80 olması lazım Tokluk da en fazla ilk saatte 140 larda olması gerekiyor yine de korkulacak bi yükseklik yok dikkat ederseniz düzelir
Mrwezyn1 06haziran aslında dikkatde ediyorum kilolu da değilim 66 kg 27 haftalık hamileyim tatlı alışkanlığı da yok ama işte demekki bir yerde yanlış yapıyormuşum.
Ayshababy Mrwezyn1 75 göre ilk 1 saat tokluk güzel çıkmış ama 2 saat 120 altında olması gerek sizinki 1 tık yüksek oda diyetlen düzelir inşallah
Berrakk39999 Mrwezyn1 180 altı normal sayılıyor 1. Saat için 2. Saat için de 153 açlık da 70-100 arası benim hastanemin referans değerlerine göre sizin değerleriniz normal
Ayshababy Mrwezyn1 ah canım şeker tatlıyla alakalı olsa yada yemekken içmekten plesantadan dolayı bazıların insülin direncini alıyormuş vücutan bide karbonhidrat tüketmekten oluyor
Ayshababy Berrakk39999 evet ben karışıklık yapmışım 50ml yükleme aklımda kalmış 75de 153 altında olması gerek