Arkadaşlar dün sabahtan beri nişanım gelıyor sürekli iç çamaşırımda görüyorum. Yani zaten çok sık akıntım oluyordu şimdi her akıntıda leke var bugün de devam edıyor. Bu durum normal mi? Sanki bir sefer gelen bi şeymiş gibi okuyordum burda. Yarın sabah kontrolüm var şiddetli ağrım olmadığı sürece yarın sabahı beklıycem ama sürekli iç çamaşırımda bu lekeyi görmek strese soktu.