Kilolu biriyim kızlar 113 kg amh maalesef çok düşük 0.49
Tüp bebek sürecine başladık bir haftadır gonalf 375 doz
Ve menopur 225 doz kullanıyorum
En son ki muayene de bi gelişme yoktu henüz
Benim gibi varmı acaba kilolu olup tup bebek yaptırıp tutan kucağına alan
Süreç nasıl ilerledi kac gun igne kullanıp
Kac yumurtanız toplandi
Kaçıncı gün embriyo şu transfer edildi
Transfer sonrasi süreç nasıldı
Hangi ilaçlara devam edildi
Biraz uzun oldu ama merak içindeyim