Merhabalar güzel anneler size bir sorum olacak. Ben hamile kalmadan önce de hamileliğim boyunca da sezeryan olacağım ben asla bunu yapamam Vajinal doğum yapamam. Korkmuyorum gireceğim 15 dakikada çıkaracağım çocuğumu çıkacağım diyordum. Dün doktora gittim 22 Nisan için bana sezeryan günü verdi. Bir mutlu olamadım ben ya bütün gece ağladım titredim uyuyamadım. Vajinal doğumdan da hala korkuyorum bu arada ya bunu yaşayamam normal mi sizce. Sevinmem gerekmez mi ilk defa anne olacağım çocuğum kucağıma alacağım yani bu mantıkta düşünmem gerekmiyor mu 🤭 bunu nasıl aştınız varsa bir yolu bana da söyleyin.