Bende 14 haftalık gebeyim aynı durumu yaşıyorum tansiyonun düşük aynı şekilde benimde ağrıyor çok zorlanıyorum artık bir de çalışıyorum günlük hayatımı etkiler hale geldi yarın göz doktoruna gideceğim bir şey çıkmazsa KBB nöroloji. Kendi doktoruma sorunca normal diyor parol iç diyor ama bana normal gelmiyo bu kadar ağrı. parol da geçirmiyor. Parol geçirmiyor diyince 2 tane iç 1 fincan kahveyle dedi o da içime sinmiyor