Cimcime30 dün pikmiş bence canım. Bugünü değerlendir 🥰 Benimde t çizgisi çok koyu olmuyordu bunu ovulasyon testlerini aldığım satıcıya sorduğumda sabah saatinde değilde öğlen 2 ve 4 arası en az 2 saat sıvı almadan uygulayın demişti. Lh hormonu vucutta en yüksek o saatlerde oluyormuş. Gerçektende fark vardı aynı gün sabah ve öğlen yaptığım test arasında. İlk yaptığımda hep sabah ikinci idrarla yapıyordum emin olamadığım için kaçırmıştım şimdi öğlen yapıyorum. Bulamadım fotoğraf yükleyecektim. Belki seninde öyledir erken yapmışsın