Klcarslnn 33+5 haftalığız en son 2 hafta önce geldim baş aşşağıydı bugün geldiğimde yan dönmüş bebeğim . Bebiş doğuma kadar yan kalırsa ne oluyor sezeryan mı normal mi ? Bilgisi olan bilgilendirebilir mi