Kızlarım selamlar geçen ay 17 martta regl oldum bu ay 11 Nisan gösteriyordu döngüm 26 şuan 5 günlük bir gecikmem var dün erken gebelik ve kaset test aldım negatif 2. Çizgi yok ama kaşık ağrısı mide bulantısı ve afedersiniz krem gibi akıntı var nedenleri hakkında bilginiz var Mıdır ? Hamile olsam kaset testte çıkmaz mıydı yada erken gebelikte silikte olsa