Rabiadgdmr Hanımlar Merhaba 9+5 günlük gebeyim ama 3 gündür çok fena hazımsızlık var hiç iyi değilim midem şiş sanki istiğfar edecek gibiyim ne yapmalıyım böyle olan var mı ?
Sevgilimmmmmmm Ah ahhhh ben bundan çok çektim serumlar yedim. hamileliğimin başından beri çekiyorum 32 haftalığım hala ara ara oluyor. Bol bol sakız çiğne ben böyle iyi oldum
Glhayat_54 Salatalık,limonlu cay yada asitli seyler tüket gaz cıkarmana yardımcı oluyor ve nanesi keskin şeker yada sakız buda fayda ediyor.. Şişkinlik mide bulantısı yapıyor 31.haftadayım bende öyleyim bu saydıklarımla rahatca gaz cıkarıp rahatlıorum.