ogretmenanne2407 Kızlar kızıma beren afra ismini koymayı düşünüyorum, sizce nasıl? Bu isimlerde tanıdıklarınız varsa karakterleri nasıl oluyor 🥰🫣
Nurbesteee ogretmenanne2407 çok güzel iki isimde ayrı ayrı güzel benimde kızım olsaydı ismi beren olacaktı Allah erkek nasip etti ☺️ tek başına da beren ismi çok iyi bence bu isimde tanıdıklarım çok ince düşünceli sakin oluyor
Vartedior ogretmenanne2407 İkisi ayrı ayrı çok güzel ama yan yana hoş durmuyor sanki. Tabi siz bilirsiniz sizin kararınız🙏🏻 sevgiler
Melickaya ogretmenanne2407 yan yana çok zorlama bir isim olmuş. Söylerken akıcı olmuyor. Sadece Beren isminin kullanılması daha hoş daha zarif geliyor bana.
ogretmenanne2407 Çok teşekkür ederim arkadaşlar açıkçası ben beren istiyorum eşim de afra ortak bir karar almak istedik 🙏🏻 benim için önemli olan mizacını nasıl etkilediği