Arkadaşlar merhaba geçen hafta pazartesi gitmiştim 5+4 de Doktor kese gördü bugün gittim bebeği gördü ama kalp atışını duymadı sizce normal mi
? 6 haftalık olduğunu söyledi kendi de korkulacak bir şey olmadığını söyledi ama sizce normal mi kaçıncı haftada duydunuz