Kızlar sancılarımın ve nişanın gelmesiyle hastaneye yatışım yapıldı. Sancılarım çok sert geliyor .Yüz felci geçiriyorum bu halde doğuma girmek istemedim ama bebeğim aceleci davrandı. Çok korkuyorum küçük olduğu için bir sıkıntı olmasın nolur dua edin bana