semaya ben hamileliğimin başından beri iyice araştırarak ona gitmeye başladım iyikide gitmişim her an her durumda iletişimde olması benim için ayrı avantaj düşük tehlikem vardı ilk 3 ayda inanın önce Allaha sonra Ebru hocaya emanet ettim şuan çok şükür 29 haftamızda😊🙏🏻