Aysenurog Beta >5000 dr a gittim 6+3 gebeyim keseyi gördü ama bebeği göremedi 5 gün sonra tekrar gel dedi
tugba3734 Aysenurog bakalim inşallah görünür benimde acelimiz yok rabbim hayirlisini versin hepimize🤲
tugba3734 tugba3734 benimde 1kizim 1 oğlum var kizim 8 oglum 10 yaşında aslinda hiç dusunmuyodum 3u ama nasipmiş rabbim verdi🙏