Kzlar merhbaa sorum başlıkta 2 Nisan’da adt oldum 6 nisanda yıkandım 11 nisan cuma günü doktora geldiğimde çarşamba günü gel demisti yani bugun yumurtan büyümüş igne verelim dedi sizce iyimi yumurta boyutu doktor iyi dedi ilac vs kullanmadım yumurtann büyümesi için.