LavinsMom çok haklısınız. Bir sebebi olmak zorunda değil ki. Kendilerini mahcup hissettiriyor çevre baskısı bir çoğu. İlk doğumum sezaryendi 8 yıl sonra ikinci doğumumu yaptım bunu normal denesene dendi ? Sebep nedir. Daha sağlıklı olurmuşum, sağlıklı olmadığımı kim nerden biliyor? Aynı konu emzirme için de geçerli, neden mama verdin yazık değil mi bebeğe. İlk kızımı 2 yaşına kadar emzirdim çok severek, ikinci kızım 15 gün sonra asla emmek istemedi diye yazık etmişsin bebeğine dediler, Nefret ediyorum kalıplaşmış fikirlerden.