Anksiyete ve panik atak hastasıyım aynı zamanda 21 haftalık hamileyim hamile olduğumu öğrenince antidepresanı bırakmıştım ilk Trimester hiç zorlamadı beni ama son 2 haftadır anksiyetem beni aşırı derecede yokluyor ilaca başlamamak için direniyorum resmen kafam da aşırı derece de sersemlik var kafamı toparlayamıyorum sürekli bayılacak fenalık hissi geliyor ara ara ateş basması oluyor ve beni en çok korkutan hissetmiyorum bildiğiniz kafam brynim yok gibi etraf çok değişik geliyor bana sanki hayal alemindeyim ve ölüm hissi geliyor benim gibi yaşayan var mı eşimle de boşanıyorum destek olacak kimse yok gerçi hoş o olsaydı da desteğim değildi