Bebek-170793 Ankarada oturyorum şehir hastanesinde hangi doktora gittiniz memnun kaldığınız var mı doğumu nerde yapacağımla ilgili araştırma yapmak istiyorum şimdilik devlete gidiyorum muayneler içşn 12+1 lütfen yardımcı olur musunuz .Teşekkürler🥰
kedili1anne Cebeci tıp fakültesi hastanesine gidiyorum Şuan için oldukça memnunum ilgililer Öneriyle başladım zaten Ama sonrasını bilmiyorum 😊
Daisyy000 kedili1anne Benim abla 3 çocuğunu orada doğurdu, babam zaten o hastanenin personeliydi. Ablam çok memnun kaldı çokta kolay doğum yaptı
kedili1anne Daisyy000 Evet giden herkes memnun Sadece süreç çok yavaş ilerliyor sıra mantığı var Randevu da alsan sıra fişiyle giriyorsun ve bazen 1 saatten fazla beklediğim oluyor