Ailecek yaptık bugün son kremlenme günü bi yapmıştık 4 ay önce yine tekrarladı 15 gündür yine tedavi yaptık bugün yıkanacağız eşim ve cocuklarda ziver hap içtiler ben içemedim hamilelikden şimdi temizlikde yapıcam halıları kaldırdım evde ne varsa yıkayacağım inşallah gecer dimi artık bundan sonra artık gücüm yok uğraşmaya sürekli bide bu kremden kaynaklı cildi kuruttuğu için kaşıntı oluyormuş 3.4 hafta diyorlar doğrumu