Sahmel35 Başına gelen varmı enfeksiyon veya mantar erken Doğum yapar mı 37 haftaya giricez enfeksiyon kaşıntı ben mahf etti
MerveNural Sahmel35 oncelikle gecmis olsun enfeksiyon tetikler mi dogumu bilmiyorum ama 37. Hafta da yapilan doguma erken dogum denmez
Pellgzrkrkmz Sahmel35 37 haftadan sonraki doğumlar erken doğum olmaz zaten doktorun fitil verir büyük ihtimal merak etme bişey olmaz iki gebeliğimde de yaşadım ben
Sahmel35 Pellgzrkrkmz fitil dem başka evde yapabileceğim birşey var mı şuan kaşıntıdan acıdan uyuyamıyorum kafayı yicem
MerveNural Sahmel35 yani kullanimi ne kadar dogru olur bilemiyorum ama travazol krem mantar a birebir. Genel de kullaniliyor ama bilmiyorum tabi yanlis yonlendirmek istemem. Ayrica temiz bir ic çamaşırinizi ütüleyip cokk degil ama sıcak bi sekilde giyinin
Derin6565 Hicbirsey olmaz benim ilk gebeligimde mantar vardi ikinci gebeligim tahlil felan yaptirdik mantar falan kalmamis
MerveNural Sahmel35 allah allah normalde cok iyi bi kremdir ben hic mantar yasamadim cokk şükür ama her yasayan onu Kullaniyor
Derin6565 Sahmel35 ya benim mantarim nasil gecti biliyomusunuz cok kotuydu kan siziyodu zeytin yagli sabunlar var ya eskiden kullanilan yesil sabunlar onlarla 2 yildir gunde 2 defa sicak suyla yikiyorum malum yeri simdi 2. Gebeligim mantar falan cikmadi 😊✅
Sahmel35 MerveNural şimdi yine sürdüm hiç bir etkisi Yok ölcem acıdan ya aynı zamanda yanıyor çok şiddetli 😔😔