Merhaba kızlar bir sorum olucak Allah’ın izniyle pazartesi zorunlu sezeryan dogumum var ve ben grip oldum bir kaç gün önce anestezi ile görüşürken bana hasta olup olmadığımı özellikle de balgam olup olmadığını sordular bu engel mi yada ne gibi bir şey olur ne yapmam lazım düşunmemten kafayı yiyecem