Nurrvldn Selammm biz 14+0 olduk elma olduk aynı haftalık olan anneler nerdesınız nasıl gidiyor canlar 🤣❤️
Oznurcivan Nurrvldn Bende 14+3 üm bulantılar yeni bitti 🥲 aşırı halsizim sürekli yatmak istiyorum yatınca da her yerim ağrıyo hiç hareket etmek istemiyorum iştahım hiç yok 🥺 sizin nasıl
Hasrett1 Oznurcivan ay bende öyleyim hiç uyumak istemiyorum ama uykum geliyor uyudugumda sanki hiç uyumamisim gibi her yerim ağrıyor
Nurrvldn Oznurcivan Bendede mide bulantısı var ama öyle oncekıler gibi çok kalmadı bende kasık agrısı var gecelerı olusuyor bu durum
kronikyorgun_23 Oznurcivan sağlıkla kucağınıza alın ben de 9 haftayım ama bu iki gündür artık ölüyorum resmen bulantıdan kusma da başladı
Oznurcivan kronikyorgun_23 Teşekkür ederim. Prilam diye bulantı hapı var onu alın doktorunuza sorup çok işe yarıyor gece yatmadan ben 1 tane alıyorum bütün gün rahatım ama gündüz alırsanız tüm gün uyursunuz kolunuz kanadınız kalkmaz bilginiz olsun :)
Hasrett1 Nurrvldn merhaba bende yarın 14 haftalık oluyorum Allah’ın izniyle güzel gidiyor ama baş ağrım oluyor ve kendimi yordugumda belim ağrıyor
heyecanli1anne__ Hasrett1 baş ağrısı bendede inanılmaz oluyor nerdeyse her gün parol falan da işe yaramıyor
Oznurcivan Hasrett1 Aynen öyle valla şaşırıyorum kendime acaba yatak mı rahat değil kanepe mi sert falan diye 😅 kendime hamile yastığı mıdır nedir ondan alcam sağa sola dônmekten uyusuyorum bir de
Efendininannesi Nurrvldn cinsiyeti ne zaman öğrendiniz acaba benim haftaya kontrolüm var normalde ama 2 hafta erteledim 14+0da gidicem