seda_ay Betayi pazartesi verdim iki gün önce 318 çıktı bugün tekrar vericem en az kaç çıkması gerekiyor sağlıklı gebelik için
Devran İki katı 930 falan ama mesela 800 falan da çıkarsa endişe etme geç döllenme diye adlandırıp beta takibi devam eder seda_ay
Minik_04 seda_ay ha ozmn 300 400 arası olması lazim ama sonuç ne çıkarsa çıksın onemli olan doktorunun sana ne dediği
Nazli_3009 seda_ay 280-300 arası çıkarsa iki katı ama bazen %60 artışta yeterli olur ama bence 300 den fazla çıkar
Burcu_drn Minik_04 300 400 arası çok fazla. Bu değerler çok nadir çikar. 220 üstü çıkması yeterli canım
Devran Pazartesi 138 ise salı 300 falan çarşamba 600 falan eksik olursa geç döllenmedir endile etmeyin sevgiler