Bebeğim 25. Haftadan beri baş asagi pozisyon da ancak hareketleri aşağıda vajinada hissediyorum neredeyse ve bazen hareket ettiği esnada aşağıya sancı sizi şeklinde batma yapıyor geçiyor. Erken doğum riskim de vardı sizce doğum belirtisi mi? bu arada o kadar karışık ve çok şeyler yedim ki uyuyana kadar midem ağrıdı gece sonra da kusma ve bağırsak hareketlerinde değişme oldu ancak bu yediklerimle mi yoksa doğumla mi ilgili anlayamadım