Dyson v 12 kullanıyorum, halıyı resmen dövüyor çok memnunum her süpürdüğümde birsürü toz çıkıyor eko mod bıle halı üzerini süpürmeye yetıyor , bosch ve Dyson arasında kalmıştım bosch 1.5 kılo kadar daha ağırdı en büyük etken hafıflıgı, v12 gen5 de de çıkan aparatlar çok çok azdı ve onlarda daha ağır olduğu için tercıhım v12 den yana oldu