Osse içinde veya üzerinde etiketler vardır etikette yazıyordur ben hepsini 30 da yıkadım ama yeni be hiç giyilmemiş olduğu için soğuk 20 ile de yıkayabiliesiniz hiç giyilmemiş çünkü kıyafetler yüksek derece yıpratır
Zıbın hastane çıkışı hepsinde 30 derece yazıyor kullandıktan sonra da 30 yolarım ben