Şafak 8 🫶 hiçbişey yok ağırlaşmadım da sancı bekliyorum tık yok. Sümüksü bi akıntı geliyor rahim ağzı tıkacı olabilir belki diye beklemedeyim. Regl ağrısı gibi oluyor bazen sadece. Ama çok aktif geziyorum hala evden çok uzaklaşıyorum gezerken doğurucam sanırım 😂