Canım çok sıkkın
Dün düşük yapıyorsun dedi doktor
Oysaki pembe akıntıyla gitmiştim tedbir amaçlı
Betam 300
Adet 17-18’i görmem gerek
Vajinal bakıp kese göremiyorum gebe bile değilsin , kanaman başlar düşük yapıyorsun dedi.
Geceden beri takipteyim hiç kanamam olmadı
Ne ilaç verdi ne başka bi şey
Kahverengi bi leke geldi bugün tulavetr kalktım sabah
Kan falan yok kimyasalda direkt yoğun kan kırmızı kanamam başlamıştı.
Kızlar yardım edin lütfen
Kanamamın başlayıp bebeğimi kaybetme ihtimalim varmı