Arkadaşlar 37. Haftaya girdik yürürken aşırı bi baskı var alt tarafımda yani doğum yakın gibi de hissetmiyorum bu durumu yaşayıp yakın tarihte doğum yapan var mı ? Yani bu bir doğum belirtisi mi acaba birde bebek aşağı indikten kaç hafta sonra doğum gerçekleşir bilen birileri yazabilir mi 🌸