Geçen hafta kontrolüm vardı doktorum herşey yolunda doğum görünmüyor bu hafta dedi. Sonra o günden beri 5-6 gündür düzensiz şekilde ağrı kasılma çektim bebek sertleşiyordu vajinamda hareketlerini hissediyordum kanala girdiğini tahmin ediyordum. Adet ağrısıyla aynı ağrılarım oluyordu. Düzensiz olduğu için yalancı doğum sancısı olduğunu biliyordum. Bazen oturamıyordum yürüyemiyordum. Bu gece 11 gibi düzenli kasılmalarım gelmeye başladı bebek kendini toplayıp sertleştirip bırakıyordu 40-50 saniye sürüyordu. 10 dk da bir geliyordu. Sonra daha kısa gelmeye başladı. 🥹🥹 Tabi bu her kasılma esnasında bel ağrım vajinamda yanma sızı kasıklarımda Ağrı da eşlik ediyordu. Bir ara enfeksiyonum olduğunu düşündüm ondan ağrı sızı bu kadar olmaya başladı dedim. Sonra Doktorum düzenli olursa hastaneye gel demişti riske atmak istemedim bir duş aldım normalde duştan sonra geçerdi rahatlardım ama bu sefer Ağrılarım dinmedi hatta arttı diyebilirim. Sonra gece 4 te gittim hastaneye bebek kanala yerleşmiş nstde sancılarım da çıktı 🥹 ama açıklığıma baktılar olmadığı için yatış yapmak istemedim evde sancılarım iyice sıklaştığında veya kanama su geldiğinde tekrar giderim. Eve geldim zaten bugün kontrolüm vardı doktorum büyük ihtimalle yatış verir bakalım ne olacak mesai başlayınca🤲🏻 heyecanlıyım 🥰