Enfeksiyonum var diye 3 tane haplı antibiyotik verdi içtim son bir tane kaldı bir tsne de fitil verdi
Artı olarak her gün progestan kullanıyorum sabah akşam bu benim enfeksiyonumu mu arttırıyo acaba başına gelen var mı ölüyorum acısından yanma yaşıntı sızlama hepsi var ne yapcm bilmiyorum doğal bir yöntem bilen var mı 22 haftalık hamileyim