Gizem__67 Kızlar en son 9 mart’ta adet oldum sonra hıc olmadım periyota göre adetım bıttı dün bugün test yaptım ikiside silik çıktı sızce hamılemıyım o kadar korunuyoduk eşim kendımden emınım dıyo bı tane daha test aldım ne zaman kullanıyım
LavinsMom Gizem__67 o kadar korunuyoduk eşim kendımden emınım dıyo O kadar korunma ve esinin eminliyi gericekilmeyse o kadar emin olma sen. Hep eminim derler zaten erkekler. ama burda annelerin cogu esine guveniyor emin diyor sonra hamile cikiyor
Gizem__67 Htc_2025 12 aylık kızım var 7 aydan berı oluyorum bu ay olmadım boş grbelıkte çıkarmı pozitif nasıl bısey bilmiyorum ama
Htc_2025 Gizem__67 boş gebelikte de çıkar pozitif onu ultrason da anlaşılır artık bebeğinde çok küçükmüş kesin değil sonuçta kan testi yaptır bide istersen
Kumsal28 Gizem__67 ana sayfada sol üst köşede 3 çizgiye tıkla resim yükleye bas resmî yükle sonra bağlantıyı kopyala buraya yapıştır
sonya-derin Gizem__67 benim gebeliğimde görümcemin fikriyle test yapmadan önce idrarına biraz çamaşır suyu dök köpürüyorsa gebelik var köpürmüyorsa değilsin ben yaptım köpürdü sonra test aldım pozitif çıktı