Selmagkk enfeksiyon var mı peki, üşütmüş olabilir misiniz ? Stresten de olur, ayrıca rahim büyüdükçe bazen kasıklarda ağrı da artıyor, yani bir çok sebebi olabilir de doktor sorun da görmemiş, mesela benim plesanta aşağıdaydı ve aşırı ağrı çekiyorum en başından beri, plesanta düzeldi hala aynıyım çünkü bebek kanala inmiş, doğuma kadar devam yani benim de rahimde bazen aşırı batma oluyor, zor yürüyorum, bir de şey fıtık var mı sizde ? O da ağrı yapıyor bazen, çok geçmiş olsun, sağlıkla gelsin bebeklerimiz, ah ne zor annelik 🥲