Kevsssim Ecemesen sizde direkten dönmüşsünüz yarın bugün gelir artık bebiş 🥹 Bakalım yaşayıp göreceğiz süreci, sizde doğumdan sonra yazın lütfen bilgilenelim 🌸
Donaldvetomris Kevsssim inan bende öyleydim her gün korkudan ağlıyordum nasıl yapacağım diye 36. Haftamın bitiminde temizliğe başlamayı planlıyordum hatta ama evdeki hesap çarşıya uymadı 36+4 de suyum geldi bir baktim doğuma alınıyorum titreyerek gittim doğuma ama düşündüğüm gibi olmadi hiç kendini strese sokma boş yere panik oluyoruz panik yapsakta öyle de böyle de doğuruyoruz 😅 ben doğurduysam inan sende yaparsın bu yüzden hamileligin tadını çıkar en özlediğim şey hamilelik olacak sanirim benim 🙈💜
Kevsssim Donaldvetomris inşallah bende doğum yaptığımda korktuğum kadar yokmuş be derim 🥹 çok teşekkür ederim motiveniz içinnn🌸
Kevsssim zynpknt amin inşallah, şu an hiç belirtiniz var mı kasılmalarınız yada aşağıda hissetmeniz vs
zynpknt Kevsssim bazı zamanlar aşağıda hissediyorum kasılmalarım da gece oluyo genelde ama sürekli yattığım için çok baskı hissetmiyorum tabi
Kevsssim zynpknt bende öyle şu anlık pek bir şey hissetmiyorum kasılma da bebek hareketinden dolayı karnımda oluyor gibi rahim kısmımda bişey yok henüz.
zynpknt Kevsssim arada toplanıyo alt tarafta sağda veya solda ama işte genelde gece harketsizlikten muhtemelenn